Emlékezetes Prezentációk

Ne vesszen el a tömegben!

Miért hasznos a cég számára:

A tanultak alkalmazása lehetővé teszi a munkatársaknak, hogy jobban képviseljék a céget, jobban kommunikáljanak az ügyfelekkel, csoportokkal, partnerekkel. Ez azt eredményezi, hogy javul a cégen belüli és kívüli kommunikáció és a vevők nagyobb eséllyel választják a cég által képviselt ötleteket, termékeket, szolgáltatásokat.

A kétnapos Emlékezetes Prezentációk tréning elvégzése után a résztvevők:

  • Megértik, hogy mi működik a prezentációkban, és miért.
  • Tudják, hogyan építsenek fel egy érdekes, emlékezetes prezentációt.
  • Tudják, hogyan készüljenek fel a prezentációra, hogyan kezeljék az idegességüket.
  • Tudják, hogyan adják elő a prezentációjukat.

TRÉNING TEMATIKA

 

Létszám: maximum 10 fő
Időtartam: két napos, 09:00-17:00. Délelőtt és délután egy-egy 10 perces szünettel, és 30 perces ebédszünettel.
Tréning célja: a résztvevők megértsék, hogy mi működik jól a prezentációkban és miért. A tréning végére képesek összeállítani és előadni emlékezetes prezentációkat.

Tartalom:

A tréning során a résztvevők az alábbi kérdésekre kapnak választ:

Mi a résztvevők jelenlegi prezentációs szintje?

  • A résztvevők tetszőlegesen témában tartanak saját prezentációt.    Résztvevők saját prezentációja
  • Videó felvétel
  • Tréner kiértékelése

Mi a kapcsolat a kommunikáció és a prezentáció között?

  • Mi a kommunikáció elsődleges célja?
  • Mi a Tudás átka?
  • Hogyan kell a hallgatóság figyelmét felkelteni?
  • Hogyan tartsuk fenn a figyelmet?
  • Milyen kommunikációs csatornákat használjunk és hogyan?

Milyen egy emlékezetes prezentáció dizájnja?

  • Mi a dizájn alapszabálya?
  • Hogyan kell a prezentációt összeállítani?
  • Hogyan osszuk és építsük fel a prezentációs anyagokat?
  • Milyen elemekből lehet felépíteni a prezentációt?
  • Milyen külső elemeket használhatóak, és hogyan?
  • Mi működik és mi nem működik a dizájnban?    

Hogyan kell prezentálni?

  • Mi a gyakorlás szerepe és hogyan lehet a leghatékonyabban csinálni?
  • Hogyan kell a helyszínt előkészíteni?
  • Hogyan kezeljük az idegességet?
  • Mitől jó egy előadó?
  • Hogyan kell kezdeni a prezentációt?
  • Hogyan használja az előadó a hangját a beszéd alatt?
  • Közös videó elemzés - mit tanulhatnak a résztvevők egymástól és a saját prezentációjukból - csak hang, kép nélkül
  • Hogyan mozogjon és gesztikuláljon az előadó?
  • Közös videó elemzés - mit tanulhatnak a résztvevők egymástól és a saját prezentációjukból - csak kép, hang nélkül
  • Hogyan vonjuk be a hallgatóságot?
  • Hogyan kezeljük a 'nehéz' embereket?
  • Milyen szavakat kerüljünk?
  • Mi a helyzet a hibákkal?
  • Hogyan zárjuk a prezentációt?    

Módszer: Tréner interaktív előadása. Résztvevők saját élményén alapuló gyakorlatok.

Tréning anyagok:

  • A videó arról, hogy hogyan prezentálnak és a gyakorló foglalkozásról.
  • Írásos visszajelzés a saját prezentációs képességeikről (két területen mérve -10-től 10-ig skálán – dizájn és előadás).
  • Jegyzet.
  • Prezentáció tervezés 10 lépésben anyag.
  • Prezentációs ellenőrző lista.
  • 5 ismeretfrissítő videó, a tréning után hetes időközökben.